Friday, July 31, 2009

Pantauan mengejutkan...

Khamis (30 Julai 2009)

Selesai sahaja tamat perhimpunan pagi, aku dikejutkan dengan kedatangan En. Zulhisham, selaku pensyarah pembimbing untuk matapelajaran Pendindikan Jasmani....Aku agak terburu2 masuk ke kelas untuk mendapatkan buku rancangan mengajar..Di dalam perancangan aku akan mengajar murid tahun 1 Cerdik melakukan aktiviti melompat dua kaki dan satu kaki.....Aku perlu sediakan alatan dengan cepat....Murid-murid perlu disediakan lebih awal......Sesi P&P bermula dengan baik....Pada hari ini, Kebanyakkan murid memakai baju sukan..Alhamdullilah....Mereka juga mendengar arahan dengan baik....Seorang murid, bernama Aminuddin seringkali tidak memakai baju sukan sebelum ini, tetapi pada hari ini dia lengkap berbaju sukan dan yang paling penting, dia telah menunjukkan cara melompat dengan betul....Tahniah....Selesai sesi P&P Pendidikan Jasmani dijalankan, aku dikejutkan lagi dengan kehadiran pensyarah pembimbing untuk subjek Majaor, PN, Maimun Aziz...Alhamdullilah semuanya berjalan dengan lancar....Aktiviti yang dirancang dapat dijalankan dengan baik.....Murid-murid seronok dengan aktiviti lakonan menjual beli yang dijalankan. Terima kasih semuanya kerana membantu dalam kelancaran pantauan pada hari ini....

0 comments: