Wednesday, July 15, 2009

Hari ini;(

Hari bermula dengan.....mata agak mgantuk....selepas solat subuh, aku membaringkan diri seketika sementara menunggu jam 6.30 pagi..tak tahu kenapa hari ni penat sangat...belum sampai sekolah lagi...huhuhu....Pagi ini aku mulakan sesi pengajaran di padang, mengajar murid 1 C....tapi apa yang tak bestnyer, peralatan tak dapat nak ambik dari stor sukan..nampak gayenye tak dapat la nak jalankan aktivt yang dah dirancang....sedih jugak...da rancang tak dapat nak buat....aku pun mula fikir nak buat ape ye!!!! Aku pun buat aktiviti biasa menjalankan aktiviti mencuit lutut oasangan masing2...murid dikehendaki mengejar pasangan masing2 u tuk menyentuh lutut pasangannya....tapi macam tak menarik je....

kat Parasekolah plak...dya aktiviti yang aku buat macam best tapi semua nampak tak sempurna...huhuhu...kenapa la hari ni semua nampak serabut sangat.....sedih jugak...aktiviti melukis menggunakan lilin kemudian mewarnakan menggunakan warana air pada awalnya nampak menarik...tapi last2 budak btak reti nak melukis......huhuhu...takpela..esok mesti lebih bersemangat lagi...

kat rumah sewa....kenapa ni, bangun tidor rase sedih jer...nak nangis pun ade...huhuhu...mase buat rancangan mengajar, rase semua tak betull....kenape ni yati!!!!!! ade yang tak kene ke.....tapi last2 dapat jugak siapkan semua...esok berkemungkinan Pensyarah datang observe..harap semua berjalan dengan baik...AMIN...

0 comments: