Thursday, July 30, 2009

Emosi:(

Hari ni semasa proses pengajaran berlangsung....rasa macam nak pitam jer...Sebenranya aku demam hari ni....Bangun pun lewat tadi...tup..tup tepat jam 6.45 aku terjaga dari tdo...Alamak...da lewat la......Mati la, aku bertugas jaga pintu pagar.......Alhamdullilah hujan...jadi Cg Yati tak perlu jaga pintu pagar..hehehehe...Kat dalam kelas mulalah rasa tak sedap badan....Tp buat biasa jer....Aku ke tempat ujian SEGAK dijalankan....Hari ni Macam seronok plak tgok budak tahun 5 buat ujian SEGAK...Ade sorang budak ni sebijik macam anak sedara aku, along...rindu plak kat along.....

Kat Prasekolah....
Aku mula mengajar Kognitif....Seronok mengajar, tiba-tiba macam mana perasaan marah membuak2, aku marah dua orang murid. Mohan dan Amirul...Tiba-tiba jer angin tak menjadi ari ni....Lepas marah, aku terus mintak maaf kat Cg kelas, Pn. Ramlah....Tapi Cg.Ramlah cakap takpela Yati, marah je.....Nasib baik tak marah aku...Tp takut jugak cg Ramlah kecik hati...Tp aku sepatutnya tak buat macam tu....Sebagai seorang guru aku patut pandai kawal perasaan aku.....Aku harap aku dapat kawal emosi aku lepas ni

0 comments: