Saturday, May 1, 2010

~Melepaskan penat selama 3 bulan praktikal~

Praktikal sudah berakhir..banyak ilmu da pengalaman yg telah aku kutip untuk diaplikasikan di sekolah kelak...Sedih juga meninggalkan murid kesayangan..Doaku semoga anak muridku berjaya di masa akan datang.

Planning utk ke rumah abang kecik, selepas hbz praktikal akhirnya terlaksana....Jam 5 ptg menaiki bas Tranasional bersama Wana ke KL....Jam 7 samapi di perhentian Bukit Jalil..uishhhhh jem!!!!! Abg kecik datang jemput aku pada jam 8.30 mlm...Sempat kami berbual2 berkaitan..........................(soal kehidupan masa akan datang)huhuhu...............Sampi je di rumah..emmmmm jumpa Ain..Rindu Ain.Ain da nampak debab..(gemuk)Jagan marah ye Ain..Mak su ada belikan Ain kek dan hadiah...Seronok betul ain..

Pg2 lg abang besar dan K.eda datang bersama Adam...Bawa haikal..Singgah sebentar untuk mandi kolam..wewwewewewe..Sangat teruja....Samapi di kolam renang ada guard menegur kami supaya memakai pakaian renang...hampeh....huhuhu...Takkan aku nak pakaian renag kit...kuikuikui....Last2 kami melanggar je arahan itu...huhu...Berenag dgn sesuka hati..Hanya aku, abg kecik dan abg besar yg berenag..kikikiki...Ain berenag di kolam kanak-kanak....aku pun sempat berenag di kolam kanak2...Walaupun tak berapa nak pndai berenag hentam saja..Asal dapat melepaskan penat di kepala ni.....Tenangkan fikiran dan perasaan... Seronoknya.....Terima kasih abang2 ku......Seronok dan sporting....Besh la ade abang mcam korang.....Love u alll!!!!

0 comments: