Saturday, April 10, 2010

~Sudah jatuh ditimpa tangga~

Pg2 lg, selesai sarapan pagi, aku terus mendekati dirinya....Keakraban aku dan dia ibarat isi dgn kuku....Sudah hampir 4 tahun aku dan dia bersama....Walaupun selama ini, masalah yg kadangkala muncul antara kami, ia tetap dapat diselesaikan..Tetapi hari ini sesuatu yg tidak diingini telah berlaku antara kami.....aku mendekatinya, cuba untuk menegurnya, tetapi masih tidak terjawab....arggggghhhh..kenapa ni???Apa masalah yg dihadapinya....Cuba ceritakan supaya aku dapat memahami apa masalah yg dihadapinya.....Berulang kali aku cuba untuk mendekatinya, tetapi tiada tanda respon yg baik drnya...aku biarkan dia bersendirian supaya dia dapat mengambil masa untuk menceritakan segalanya kepadaku....aku tinggalkan dirinya keseorangan ketika aku mkn tengahari bersama rakanku yg lain....Mungkin dia perlukan masa yg agak lama untuk menenangkan hatinya....Balik dr mkn tengahari, aku cuba untuk menegurnya buat kali yg terakhir, manalah tahu, kebaranagkalian yg akan membuatkan aku tersenyum......Arggggggh.....Sama sekali tidak...Dia tetap membatukan diri...Air mataku hampir menitis.....Kenapa semuanya terjadi kepada diriku????Mana mungkin aku dapat mencari ganti....Redha dan tawakal shj....

emmmmmm laptopku da rosak!!!!!!Tekan banyak kali pun da tak berhasil...Jawabnya, hantar kedai la....Berkemungkinan kabel rosak...Yg paling memeritkan kalau skrin yg rosak...Alahai duit lagi....Sudah jatuh ditimpa tangga~Baru shj beberapa hari lepas ,skrin handphone retak....Hari ni laptop aku pula buat hal.....Ujian demi ujian aku lalui..Aku terima dgn redha..Ingat..setiap yg berlaku ada hikmahnya....Semoga laptopku dapat dibaiki dgn baik...Laptop ni tiada gantinya...Ia pemberian arwah ibu tercinta...Tiada gantinya....:(

0 comments: